Sunday, June 14, 2009

If The Kids Are United, They Will Never Be Divided








Ni first time hari sabtu yang kitorang gather ramai-ramai, Semua pun ada setelah seminggu penat berkerja dan takder masa dengan kawan-kawan dan inilah peluangnya untuk bersama semula beramai-ramai. Ada gak yang bawak deck, Masa ni jugaklah aku dgn kawan-kawan lenjan main skate habis-habisan. Yang kacau bebudak shuffler yang sedang bertanding pun ada. Sampai ke malam gak la kitorang lepak Tak habis kat situ jer, Dgn keadaan semua yang keletihan, Bleh bantai jam session ramai-ramai lagi tu.

Setelah semua pun dah muntah darah jamming bersama sampai naik muak tengok instrument, Ada plak sesi melepak sampai subuh. Memang kental la org cakap. Dengan melayan karenah si apiz 'The Whatever' Sasuke yang agak SUPERB ACTIVE haritu, Memang muntah darah gelak la tengok dia. Pas abis melepak semua naik ke studio jamming sepam dua sampai letih pastu kitorang pun tidur berpelukan ramai-ramai (Awwwww, So sweettt. Pukul 5 pagi plak aku dikejutkan dengan berita buruk dari adik aku, Naik bulu roma aku ketakutan tapi tak mustahil jugak sebab family aku memang dah porak poranda masa aku jatuh sakit lagi. Aku ingat semua pun dah ok lepas tu, Last-last terjadi juga. Trus hilang mood aku memikirkan apa akan terjadi nanti.

Itu je lah untuk hari ni, Takder yang menarik pun. Cuma yang menarik adalah bila bersama dgn teman-teman main skate dan show sesama. Majoritinya adalah jantan (Naik mual aku hahaha).

So, Sampai sini jer la. Sabtu ni kitorang akan ke negara temasik beramai-ramai. Aku ingat nak buat video untuk santapan bloggers semua. Sebab yang pasti, Mesti keadaan riuh dan meriah.





P/S: The Sweetest Things In My LIfe That Ever Happen Is Been With My Love. I Love You Yang.

1 comment:

Apis C14 said...

Yeah! jumpa lagi lain masa! lepak dengan korunk sampai aku demam.. lol!