Friday, March 12, 2010

Di Show Efek Rumah Kaca.












Tengah mengetune gitar sambil diperhatikan oleh MC show berkenaan

Yeah.! upload jugaK aku gambar-gambar ni. Aku dari tempat kerja rushing terus ke tempat kejadian dengan tak tukar baju pun. Alah, Aku apa kisah pun. Pakai apa-apa pun ok. Nasib baik aku buat replacement kelas tuk student aku haritu, Tidak memang melepas lah. hehe.. Ni jugak show terakhir untuk drummer DDT yang mengambil keputusan mengundur diri. Katanya dia takder alasan. Biaq pi lah. Jadi, selepas show ni cerita punya cerita. Kitorang ambil langkah untuk kekal bertiga dan mungkin tak main untuk sementara waktu ni. Jika Sesiapa yang un tuk jadi tukang ketuk A.K.A tukang pukul. Sila layari website @ blogspot berikut Akuteringinnakjadidrummerddt.blogspot.com.. hahaha! Anyway, Lepas show aku terpaksa pulang awal untuk selesaikan masalah danm lagipun aku ada student pukul 10. Apa-apa pun memang enjoy. Sorry tak dapat nak lepak lama.. heee. Chiow.

1 comment:

fara[the]bugbuster said...

uiks?! mana dapat? ohohh flickr ek? hehehe!